افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت)
سرخط خبرها

انتقال گرد و خاک عراق به ایران| هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان گرد‌و‌خاک در غرب و شرق کشور (۲۱ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۸۳۸
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
انتقال گرد و خاک عراق به ایران| هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان گرد‌و‌خاک در غرب و شرق کشور (۲۱ مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع طوفان گرد و خاک در نواحی مستعد در نیمه شرقی کشور و ادامه بارش‌های پراکنده در برخی مناطق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی، در جریان تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: امروز، جمعه، ۲۱ مرداد ماه، در بخش‌هایی از سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش‌های پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد را پیش بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تا روز سه‌شنبه در بخش‌های جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات پس از ظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی، رگبار، رعد و برق و  گاهی وزش باد شدید موقتی و وقوع گرد و خاک را شاهد هستیم، عنوان کرد: طی این مدت در سایر مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات باد شدید همراه با گرد و خاک را انتظار داریم که در نواحی مستعد طوفان گرد و خاک رخ خواهد داد و این امر سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

نقشینه از انتقال گرد و خاک کشور عراق به ایران خبر داد و اظهار کرد: طی دو روز آینده در برخی ساعات به سبب وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک روی کشور عراق، انتقال آن به مرز‌های غربی و جنوب غربی ایران، وقوع پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا را برای این مناطق از کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: طی امروز و فردا شرق دریای عمان، نواحی شرقی و مرکزی دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج خواهد شد؛ همچنین از روز یکشنبه تا روز سه شنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج می‌شوند.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران را طی سه روز آینده صاف و آفتابی پیش‌بینی کرد و گفت: آسمان تهران طی این سه روز گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد؛ همچنین بیشینه دمای پایتخت امروز ۳۶ درجه است و فردا به ۳۵ درجه می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->